Karantina Önerileri 10/ Emojilerle Atasözleri

 Instagramda @toprakliyollar hikayesinde paylaşmıştı bu görseli. Ben de meğer kendime değişik bir bulmaca arıyomuşum da haberim yokmuş. Atasözlerini bulmaya çalışırken çok eğlendim😅. Biz zamanında nasıl öğrenmiştik acaba atasözleri ve deyimleri? Hatırlamadığıma göre bu kadar eğlenceli değilmiş. Bu görsel de atasözlerinin çağımızın iletişim aracı emojilerle dile gelmiş hali 🤩 Böyle zamanların getirdiği yaratıcılığa bayılıyorum. Bu oyunda çok yaratıcı ve aynı zamanda öğretici. Marifeti bol saymakla bitmez👉Ailece sıkılmadan çözmeye çalışacağınız bir oyun.🥳 Çocukların tablet çağında yaşadığını düşünürsek atasözlerini öğretmenin günümüze en uyarlanmış hali diyebiliriz 👏 Özetle ekran süresini uzatmak zorunda kaldığımız şu günler için verimli ve eğlenceli bir etkinlik. 👍 Siz de bulduğunuz atasözlerini numarasıyla beraber yoruma yazabilir ya da kendiniz atasözlerini emojilerle oluşturup bize sorabilirsiniz🤩 Bir tane de ben bırakıyorum ve herkese iyi eglenceler diyorum o zaman 👇👇👇 

16. 👴💊🙆 

Not: İçerik sahibini maalesef bilmiyorum🤷 Bilen varsa seve seve etiketler ve teşekkür etmek isterim 🥰




16. Atasözü de "Kelin ilacı olsa başına sürer. " 👍

Yorumlar